Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
W51 (Bielskiego 3)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
Autor
Opora Robert
(1)
Żywczok Alicja
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Przestępczość
(1)
Przyjaźń
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia
(1)
Więź społeczna
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Hasło UKD: Nauczanie osób z trudnością adaptacji
Autor publikacji podejmuje fundamentalny i złożony problem efektywności procesu resocjalizacji. W książce zawarto krytyczny przegląd teorii resocjalizacji, zidentyfikowano warunki udanej implementacji oraz czynników utrudniających wdrażanie nowych pomysłów resocjalizacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 290-312.
Autorzy opracowania szukają odpowiedzi na pytanie, czym charakteryzują się „wartościowa” znajomość, koleżeństwo i przyjaźń oraz jakie jest ich znaczenie w procesie wychowania młodego pokolenia. Autorzy poszczególnych artykułów prowadzą nas stopniowo przez kolejne zagadnienia: motyw więzi w rodzinie, więzi społecznych w przestrzeni miejskiej, w kontekście architektonicznym, w środowisku pracy, w działalności wolontaryjnej, wspólnotowej, religijnej, temat przyjaźni młodzieńczej, przyjaźni na odległość. Praca szczególnie polecana wychowawcom oraz rodzicom, a także animatorom kultury i działaczom społecznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61547 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej